Comunicat 68 - L’ADEG ha signat l’adhesió a la campanya

27.09.2006

L’ADEG - Associació d’Empresaris de l’Alt Penedès, Baix Penedès i Garraf, entitat que compta amb més de 1.000 empreses associades, ha signat l’adhesió a la campanya de la Plataforma per una Vegueria Pròpia.

A l’acte de signatura, celebrat el dimarts 26 de setembre al local de l’ADEG a Vilanova i la Geltrú, hi van assistir el seu president Sr. Xavier Cardona, els membres de la Junta Directiva Srs. Marcel.lí Ferrer i Albert Tubau, i el gerent Sr. Isidre Also. I en representació de la Plataforma: Enric Ases, Josep Olivella, Julio Ramon i Fèlix Simon.

L'Associació d'Empresaris de l'Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf és una organització empresarial de base associativa, de règim assembleari i de lliure afiliació, que representa el conjunt de l'empresariat del seu àmbit intercomarcal. L'Associació és independent i té un caire multisectorial i plural.

L’àmbit territorial d’actuació coincideix amb el de les comarques de d’històric Gran Penedès, a cavall de les províncies de Barcelona i Tarragona.

L'ADEG té com a objectiu fonamental el foment de l'activitat econòmica i el desenvolupament del teixit empresarial de l’entorn. Amb el desenvolupament constant de nous serveis i avantatges i la continuada producció d’actuacions, l'Associació afavoreix els corrents d'informació, modernització i lliure competència de les empreses afiliades i, en conjunt, del teixit empresarial del Penedès i el Garraf.

L'ADEG és una entitat que manté un compromís amb el seu entorn social i econòmic i que entén com a prioritari el progrés del territori, en tant que beneficia el conjunt de ciutadans i entitats que hi conviuen i garanteix el futur de les activitats que s’hi desenvolupen.

Des del 30 de març de 2005, l’entitat ja compta amb més de 1000 empreses associades. En el conjunt de la massa social hi trobem empreses de tots els municipis de la comarca de l'Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf, de tots els sectors d’activitat i de totes les tipologies d’empresa.