Comunicat 71 - UVIPE ha signat l’adhesió a la campanya de la Plataforma

27.10.2006

UVIPE - UNIÓ VINÍCOLA DEL PENEDÈS, entitat que compta amb 120 empreses associades, ha signat l’adhesió a la campanya de la Plataforma per una Vegueria Pròpia.

A l’acte de signatura, celebrat el dijous 26 d’octubre als locals de l’AGORA a Vilafranca del Penedès, hi van assistir el seu director Sr. Joan Gil, i en representació de la Plataforma per una Vegueria Pròpia: Didac Gallego i Fèlix Simon.

UVIPE és l'Associació Empresarial Vinícola més important de Catalunya. Els objectius principals són la defensa, gestió, representació i foment dels interessos econòmics - socials i professionals comuns als membres adherits. El repte de l’associació és el d’oferir als afiliats uns serveis adequats i uns objectius que s’adaptin a les necessitats reals de les Pimes.

Des de 1.977, any en que es va crear UVIPE, tot donant continuïtat al que havia estat el "Sindicato de Criadores Exportadores de Vinos" instaurat el 1906, l’entitat ha seguit un procés permanent d'evolució tant en les formes com en els sistemes. Pionera de les associacions espanyoles de vins que ha aplicat les noves tecnologies en els seus circuits d'informació i alhora ha dinamitzat a l'entorn d'Internet.

El món empresarial dels vins del Penedès, també ha dit si a la VEGUERIA PENEDÈS.

És una tasca que anem fent entre tots. Estem d’enhorabona.

SEGUIM ENDAVANT!